
Kızlar selam bugün normalde adet günüm iki gün önce erken gebelik testi yaptım onu da buraya yüklemiştim o da silik çıkmıştı belliydi sonra dün kaset testi yaptım 5 dakika geçmeden bu şekilde oldu güncel fotoğrafı yok bugün çektim yani bir gün geçmiş hali şu anki attığım ama kurma çizgisi gibi değil bence çünkü dün de belirgindisabahta kan verdim sonucunu bekliyorum bende kanda pıhtılaşma sabahta kan verdim sonucunu bekliyorum ben de kanda pıhtılaşma var Doktoruma yazdım ne zaman başlayabiliriz iğneye diye çünkü daha kan sonucu çıkmadı sadece Bu testlerin Sonucuna dayanarak yazdım hemen bugün gel iğneye başlayalım dedi ben daha testin sonucunu kanın sonucunu ya da ultrason sonucunu görmeden dedi demek ki çok riskli bir durum birazdan gideceğim doktoruma ultrasonla da bakar keseyi göremez yüksek ihtimalle ama en azından içim rahat edecek iğnemi alacağım