Merhaba hanımlar hamileyken en saçma neye ağladınız?? Mesela ben dün gece 12 de çok susadım 10 gündür rahatca su içemiyorum diye ağladım ( 8 haftalığım mide bulantısı olduğu için su içemiyorum) eşimin tepkisi susadıysan kalk su iç 🤭🤭🤭😆😆😆 ve bulduğum çözümde kal acile gidelim vücudum çok susuz kaldı bana serum taksınlar 😁😁😁