Toprakayln Merhaba arkadaşlar 32. Haftaya giriyorum cumartesi günü çalışacağım 35 haftaya kadar ama 32 de yine çalışabilir raporu almam şart mı yoksa 35 de gidip direk çalışamaz mı almalıyım
Yogurtlupilav Toprakayln 32 de gidip “çalışabilir raporu” yazdırmalısınız. Ayrılmak istediğiniz haftayı söylerseniz doktorunuz ona göre yardımcı olacaktır.