Sevgili arkadaşlar 39 günlük hamileyim ve hollandaya tasındık eşimle. Suan resmi islemleri tamamlama sürecindeyiz hastaneye hiç gidemedim sadece gebelik testi yaptım son adet günüme göre hesapladım 7 aralıkta adet olmuştum. Yarın randevum var folik asit için gec kalmıs sayılır mıyım? Nelere dikkat etmem lazım hiç bilmiyorum