Elfllyda47 merhaba benim ilk gebeliğim, sıkıntısız bir sürecim var çok şükür. Ancak 4 yıldır panik bozukluk ve anksiyetem oldugu icin cogu zaman sizin gibi vesveseleniyorum. İleri derecede kaygı bozuklugum var. Aslında atlatmıştım ama hamilelikten sonra x 5 katı ile geldi. Bu zamanlarda cogunlukla nefes egzersizi yapıyorum tabi herzmana işe yaramasa da azıcık da olsa rahatlatıyor. Kağan Kocatepenin videolarını seyrediyorum, ve fetal doppler aldım trendyoldan 16 haftadan sonra onunla kalp atısını duyabiliyorum. Bu arada Şile’deyim geçici olarak ama doktorum beylikdüzünde. Ayda 1 defa beylikdüzünde kontrole gidiyorum, 2 haftada bir ise şilede kadın doguma gidiyorum içimi rahatlatmak icin. Şimdilik böyle devam ediyorum.