Enisecik bende normalde sinüs taşikardi var, ama hamilelikte daha sık çarpıntı olayını yaşıyorum normalde beloc kullanıyordum ama ilk geneliğimde kan sulandırma olayı var diye bırakılmıştı, dahada kullanmadım hiç
Tanı için ekg yeterli değil, eko vs çekilip ritim holter takılmıştı bana, doğum zamanıda doktorum tekrar kardiyolojiye gidip tekrardan detaylı muayene istemişti sıkıntı çıkmamıştı şükür