Herkese merhaba, bugün Dr kontrolünde keseyi gözlemledik ama daha aşağıda boş bi kese daha var ve boyutu geçen haftanın tam iki katı olmuş. Dr başka bi uzmana daha görünün dedi en iyi ihtimalle erken doğum olur dedi, düşük de olabilir dedi 😔 öğleden sonra başka dra da gideceğim, var mı başına böyle bir şey gelen😔