minnakpandam2025
Ben şeker yükleme yaptırmadım 14. Haftada ölçüm cihazı alıp ölçümler yapmaya başladım ve tokluk 160-170-180 çıkıyordu açlık 105-107 değişiyordu kadın doğumcum şeker yüklemesini gerek görmedi çünkü şeker bariz vardı 24. Haftaya kadar diyetle geldim ama ondan sonrası açlık şekeri düzene girmedi ve insülin kullanmak durumunda kaldım diyete uydum ama kaçamak yaptığım da oldu malesef ki gebelikte diyet çok zor
37+6′da doğum oldu yalancı ve gerçek sancı karmaşası çok yaşamadım bir kaç defa nst’de sancım çıktı ama açılmam yoktu kontrol günüm 37+6′da sabah nişanım geldi doktorum açılmama baktı açılmamda vardı normal doğum yatışımı verdi süreç başladı sancılarım gittikçe artmaya başladı , nst de ne yazıkki bebeğimin kalp atışları düştü ve hiç hareket etmiyordu acil sezeryana alındım 5 cm açılma ile bebeğim gayet sağlıklı şükürler olsun şekerden etkilenmedi benim de doğum olduktan 1 saat sonra şekerim ölçüldü normale dönmüştü doğumdan 6 hafta sonrada dahiliye bölümüne gidip gerekli tetkikleri yaptırdım ve tamamen şekerim normale dönmüş 🥰
Oldukça zorlu bir süreç şeker malesef ki su fazlalığı , hafta uyumsuzluğu gibi bir çok etkisi var bebeğe şükürler olsun biz bunları hiç yaşamadık Belkide benim erkenden davranmamdam dolayı
Doktorum 38. Haftayı görürüz diyordu görmek istiyordu solunum sıkıntısı yaşamamak adına ama son haftalar şekerim çok düzensizdi insülini arttırdığımız halde çok çok fazla çıkıyordu doktorum riske atmak istemedi açıkcası bende artık beklemek istemedim bebeğimin hareketleri azalmıştı kontrol günümde hem açılma hem nişan olunca kucağıma aldım yavrucağımı
3480 kg doğdu