Hangi hapları kullanıyorsunuz ben suan folik asiti bıraktım kan sonuçlarım temiz geldi doktor decavit vermişti ama almadm o hap cok büyük ve içemiyorum onun yerine neyle devam edeyim bilmiyorum artı kullandgnz farklı hapta varmı herkesin kullandığı demir ilaçları vermedi doktor