Ela411 8. Haftada bir de 13. Hafta kontrolüm oldu bu 3. Kontrolüm olacak en son gittiğimde tansiyonla ilgili sıkıntılarım oldu o şansıma o günde hep sıkıntılı gebeler vardı konsültasyon falan uğraştım acaba doktorum onlara odaklandığı için mi bir şey demedi bende telaştan sormayı unuttum çünkü :(