tbmn Aksekili Ben başladım 30 haftalıkken ara sıra çikolata yerine hurma yiyorum inşallah faydası olur ☺️
2minnakannesi0 Aksekili ben günlük 1 tane bazen 3 tane yiyordum gebeligin başından beri 36 dan sonra biraz sayısını çoğalt dedi gebe eğitiminde ebe sizde 36 dan sonra başlayabilirsiniz
Vildan46 Aksekili bende 36 da başladım ama gerçekten faydası var mı emin değil 40 olucaz bebiş gelmiyor
Karuz Aksekili 4 hafta kalıncaya yemeye başlamıştım. Ancak 40. Haftada açılma 48 saat boyunca sancı çektim sadece 2 cm oldu ve sezeryana alındım