Melike2535 bende de tüm belirtiler vardı ve bugün adet oldum. Aslında belirti dediğimiz adet belirtisi çünkü aynılar, ben o yüzden artık takibi testi vs bırakcam muhtemelen hesabımı da silerim burası çünkü daha stres ediyo beni sürekli bir şeyler araştırıyorum