birprensbirprensesannesi_ Kızlar kızım 2 yaşında kilosu 11 kilo geldi sizce normal mi çok hareketli bir çocuk
AnayimBenAna_ birprensbirprensesannesi_ benimki 3 yaşında 13 kilo önemli olan sağlıklı olması değerlerinin yerinde olması
Damladzdslk birprensbirprensesannesi_ benim kızımda üç yaşına girecek daha yeni 13 kilo oldu iki yaşındayken 11,800 dün hep normal diyorlardı
mcansu birprensbirprensesannesi_ kan değerleri normalse boy gelişimi iyiyse ve boyuna göre kilosu ortalama ve üstündeyse gayet yeterlidir Doğum kilosu 2 kilo olan bir çocukla 4 kilo olanın da aynı olmasını bekleyemeyiz sonuçta kasaba et borcumuz yok ya 🌸 sağlıklı olsunlar yeter
sehnazz000 birprensbirprensesannesi_ önemli olan kilosu değil sağlığı benim oğlum 3 yaşına girecek 14 kilo ama kansız ve vitaminsiz 🙄 o yüzden kan değerleri daha çok önemli
AnayimBenAna_ birprensbirprensesannesi_ yani evet bence sağlığında problem yoksa normal siz bi çocuk doktoruna götürüp muayene ettirin değerlerine baksın bizim mesela değerlerimiz düşükmüş d vitamini b 12 demir ilacı kullandık iki ayda toparladı hepsi. Şimdide takviye argivit aldık ona başladık
Damladzdslk sehnazz000 çok doğru dediniz mesela benim ilk kızım mama ile büyüdü topaç gibiydi emmesi çünkü reddedtti yetmedi ama arkadaşlarımınki emdi hiç hasta olmazlar zayıflar ama çok sağlıklılar benim kızım mamayla büyüdü hep ne kadar güzel diyorlardı ama hastalıktan kurtulmazdik kani düşük çıkardı şimdide zayıfladi gitti o şişlik yani görünüşe aldanma makarna pilavlada şişer çocuk yerse ama değerleri kötü olur anlamı yok boyu uzamaz
sehnazz000 Damladzdslk 2 yaşından büyüktü emmeyi bıraktığında gören maşallah diyordu çocuk emmeyi bıraktı süzüldü doğduğundan beri kan sıkıntısı var Emdiği halde kaç kere doktora gittik hatırlamıyorum o kadar hasta oluyordu ki 🙄 E arkadaşımın çocuğu tııığğ gibi maşallah çok sağlıklı her şeyi normal Ya çevre baskısıda oluyor çocuk az zayıf gözüksün hasta mı yemiyor mu diye başlıyorlar insanlarda kiloyu iyi bir şey sanıyor
Damladzdslk sehnazz000 evet benim arkadaşlarım uzulurdu hep bende derdim sizinki benimkinden sağlıklıdır emin olun diye boy kilo kıyaslaması çok oluyor ama her çocuk kendine has aile genetigini taşıyorlar yeme düzenleri farklı benim kızım hep vitaminlerle büyüdü vermeyince yemiyor
Damladzdslk sehnazz000 yemeyen çocuk çok zor ya evde bagirik cagirik hep her yöntemi denedim bide sadece evdeki masada yiyor yerse disarda sıfır hiç yemiyor yemek yemesini de vitaminle sağlıyoruz aciktiriyor biraz
sehnazz000 Damladzdslk damlayı zorla içiriyorum tükürüyor 😒 içse acıkır yer belki bizimkide azıcık değerleri düzelir Kızartma falanda mı yemiyor
Damladzdslk sehnazz000 makarna keyfi catarsa uykudan uyandığında şuraya goturcem buraya goturcek diyerek kandırarak yatmadan önce babası Tosta alistirdi baba tostu diye onu yiyor 😅
sehnazz000 Damladzdslk maşallah buna şükür 😁 ayyynıııııı bennniiimmm oğlum makarna ver 5 öğün yer Bu aralar meyveye alıştırdık çizgi film açıyorum mecbur elma,çilek,yaban mersini bide ek olarak salatalık onun haricinde nadir 🥲
Donaldvetomris birprensbirprensesannesi_ ben 5 yaşlarında 18 kiloymuşum ama gayette sağlıklıymışım 😅 kiloya çok takılmayın önemli olan sağlıklı bir süreç
Damladzdslk sehnazz000 evet benim kızda diyette gibi sürekli meyve yiyor elma armut ayva çilek çok sever 🤭
Damladzdslk sehnazz000 3 yaşına giricek Şubat’ta 3 yaş gümbür gümbür geliyor bize kız çocuğu ama yerde yuvarlanarak tepinerek isteklerini yerine getiriyor saçma sapan kıyafetler seçip dışarda dolaşıyor takıntılı müdahale ediyorum ama yok yani olmuyor biryerde sonra t
sehnazz000 Damladzdslk e bu benim çocuğum 😂😁 mayısta 3 yaşına girecek ağlayarak ve tepinerek her istediğini yaptırmaya çalışıyor Sırt çantası takmaya başladı ayyyyy çantamda çantam o çanta alınmadan evden çıkılmıyor kız bunların şeyinde bi sıkıntı var bi bozukluk 😂 hepside aynı olamaz
Damladzdslk sehnazz000 benim kizimda çantayla geziyor hatta daha ilerisi dee ve arkadaşları diye çizgi film var orda anahtarla heryeri açıyor kendini dee zannediyor annemin tespihinin ucuna kapı anahtarı taktı boynuna astı boynunda tespihli anahtarla dolaşıyor ay rezillik gören ikna etmeye çalışıyor çıkarmıyor aşırı komik 😂😂😂