zeliss96 Merhabalar herkese 🦋 adetime 5 gün kala yani dün evde test olduğu için yaptım silik bir çizgi gördüm iki tane yaptım aynı şekil silik bugün tekrar yaptım bi tık daha belirgin adetime şuan 4 gün var kan için beklemeli miyim ? Bi kimyasal geçirdim korkuyorum doğrusu birde bu ay sürekli ağır kaldırdım düğünlerde halay çektim çok üzgünüm sırf o yüzden 🥹🥺
Melos006a zeliss96 bana kalırsa 5 gün boyunca telaşla stresle kendini bunaltma kandaki hcg çok çabuk yükselir ilk haftalarda belli eder git kan testi ver en azından hayal kırıklığı da olsa mutluluk da olsa geciktirmeden yaşa şüphe çürütür insanı umarım vardır sağlıklı bir bebişin olur
Pamiramsi Hiç bir şey olmaz canım merak etme, yerinde olsam adetimin geçmesini beklerim, stresten uzak ilk muayenende keseni de bebeğini de görürsün 🫶🏻
Seyma63_ zeliss96 resim yükle kısmı var, ekranın sol tarafında 3 tane alt alta çizgi var oraya tıklayın resim yükle var oraya basın ondan sonra resmi ekleyin dönüştürün linkini de buraya kopyalayıp yapıştırın