Snyaydm Kızlar merhaba benm normal adet döngüm 50 gün arayla oluyor ama gecn ay 35.gün adet gördüm klmon ve fertinol kullanıyorum ve bugun 35.gün dayanamayıp test yapıtm bakar mısınz erken genelik testi olan pazar günü yaptm kaset olanı bugn yptm
elifbsraaa1 Snyaydm erken testteki ince çizgi kuruma çizgisi olabilir suyla sildirip tekrar bakabilirsiniz
Melos006a Snyaydm adetinle alakalı yorum yapamam canım ama şunu söyleyebilirim benim adetim 20 gün gecikmiş buna rağmen ne normal testte ne de erken gebelik testinde çıkmamıştı hep negatifti 20 gün gecikmeyle kan testinde hcg 358 çıktı buna rağmen evdeki hiç bir testte pozitif çıkmadı aklında bulunsun
elifbsraaa1 Benimde bugün bu şekilde ama 10 gün önce artimed pozitif verdi aynı sonuçtu kan testim negatifti. Bugün 2 farklı test yaptım hayali çizgi var mı sizce
User74927492 Melos006a merhaba aynı benimde 21 gün gecikmem var yenice test yaptım ama negatif silik bile yok olsa çıkardı diyorum sizce kan vermeli miyim
Melos006a User74927492 bence kan verin çünkü bende de silik çizgi bile yoktu hem erken gebelikte hem normal gebelik testinde düz negatifti şuan 40 haftalığım doğumu bekliyorum kan verirseniz kesin sonuca ulaşırsınız
User74927492 Melos006a ay çok sevindim Allah analı babalı büyütsün insallah sağlıklı bir şekilde insallh bugün artık kesin gidicem acile tessekür ederim adet olmadıkça umut her zaman vardır destekleriniz için çok tessekür ederm ❤️
Melos006a User74927492 acilde direkt gebelik dersen bakmayabilirler mide bulantısı vs bahanelerle git zaten doktor gecikmeni sorar giriş yapıldıktan sonra Allah gönlüne göre versin balım 🩷