Cansumanisa Arkadaslar benim 7. Haftada biraz kanamam geldi cok degil ama ve a negatif kanı eşimin pozitif dr kan uyusmazlıgı iğnesi vurucaz dedi vurdu ismi rghom gibi bişey.Ondan sonra bi sıkıntım olmadı cok sükür ama 7. Ayda tekrar vurucaz dedi.bu ne için ben tam anlamadım hem gecen vuruldum neden 7. Ayda da vurulmam gerekiyoki bilen biri yazabilir mi ??
Seyyyma7 Cansumanisa doktoruna sorsaydın keşke canım 7.ayda tekrar vurulacaksın dediğinde neden demen gerekirdi :)
Sseymaugurr Cansumanisa kanaman oldugu ıcın tedbır amaclı vurmuştur bendede kan uyusmaslıgı var ama kanamam olmadı ılk haftalar vurmadıld sonra 7 ayda vuruldum tedbır amaclı bırde dogumdan sonra vurulucam