Az önce ultrasondan çıktım. Devletten iyi bir doktora randevu almıştım ama bulantı kusmalarım artı. O doktor da günün gelmeden bakmam deyince rastgele bir kadın doğum doktoruna sıra aldım. Ultrasona girince bir türlü bebek göremediX Karnıma iyice bastırdı baktı kist mi bunlar dedi. Kese görünmüyor dedi. Baya uğraştı. Olmayınca Sonra alttan kontrol edelim dedi. Keseyi kalp atışını duyduk. 6 haftalık dedi. Kist var mı dedim yok dedi. Ama çok garip bir doktordu. Ben sormadan bi şey demedi. Kan testi idrar testi verdim öğleden sonra gideceğim. ilk gebeliğim çok huzursuz hissetim.