Ben 13 haftalık hamileyim ve yüksek değerde idrar yolu enfeksiyonum çıktı. Dahiliye doktorunu bilgilendirdim. Hiç bir sıkıntı olmayacağını söyledi. Kendi doktorumu da bilgilendirdim o da aynı şeyi söyledi hatta enfeksiyonun daha tehlikeli olduğunu söyledi. Enfeksiyon kendi kendine geçebilen bir şey değil. Bana 1000 mg augmentin verdi onu kullanıyorum. Kendi doktorunuza danışın öncelikle sonrasında zaten o da aynı şeyi söyleyecektir. Ama takip edenin bilmesi onaylaması önemli. Birde sizin az kalmış daha farklı davranabilirler.