Asdf123409 Kahvedelisi ben 2 gün kala kaset test yaptım pozitif . 1 gün kala tekrar başka marka yaptim negatif . Adet günü tekrar yaptım pozitif . Beta verdim hamilelik var . Tek test yaptıysanız. Yarin sabah bir daha başka marka yapın .
Arzu1616 Kahvedelisi malesef gebelik olsa çıkardı ben 6 gün kala öğrendim silik çizgi çıktı sonra kan verdim 25 ile öğrendim şuan 3 aylık gebeyim
Arzu1616 Kahvedelisi Rabbim kolaylıkla sağlıkla en kısa zamanda versin canım Ovulasyon testi ile 1 kerede kaldım onu dene