Aysegulflz 16+ 2 yiz bugün iki kere hissettim çok güzel bir duyguydu siz kaçıncı haftalarda hissettiniz 😇😍
Newmomsila Benimki erkekti diye tembel miydi ne gec başlamıstı🤗 16.haftada kollamaya başlamıstım hareketleri ama 20.haftada hareketlenmişti
GlahBilgiliPelit Merversan yok cnm o yalan 🙂 bisim ki kız 15 haftada hissettim hemde cok net hissettim maşallah halada haraketli☺☺😍😍
Almilam Merversan hayır canım asıl kız erken hissedilir 13üncü haftamda hissettim ben kızımı cok şükür ve masallah cok hareketli👶👼
HlyaZeytnl 15+2 olduk bende hissetmek için sabırsızlanıyorum sürekli elim karnımda doktorum 16 17 gibi hissedersin dedim 👶🏻🤰🏻💕
Cagla1509 Ilk cocuk genellikle gec hissedilir. Ilk 17 haftada seyreder kalp atisi gibi ama tamamen hissetmem 21 haftamda oldu simdi durmuyor minik prensesim🤗