caglaoztrk Vitaminleri kesmeme rağmen düşmüyor çok aşırı yüksek değil ama yinede sanırım yüksek olması iyi değilmiş. Gastroenteroloji diye bir bölüme gitmem lazım ama randevu yok 😞
Baby_B caglaoztrk kadin dogum servisinde yatmistim 9 haftaliktim canim degerlerimi hatirlamiyorum Suan 30+4 deyim Epey zaman oldu ama düsene kadar cikartmadilar