Beybyi Kızlar bundan bı kaç gün önce belime vuran ve 10-15 dk süren bı sancı vardı dün akşam da kasıklarımda rgl sancısı gibi bacağıma vuran bı sancı vardı o da 10-15 dk falan sürdü geçti bebek kipırdiyor iyi 29+2 haftalığım bu normalmidir ya
RabiaK27 Beybyi evet canım normal bebeğin büyüyor artık rahmin kasılıp genişliyor vücut ağrıların normal anlattığına göre dayanılmayacak ağrın olursa acile gidersin 🌸Sağlıcakla kavuş inşallah canım