Kızlar kendi doktorum bana ilk 33 haftalıkken 3 hafta gerileme olduğunu karın çevresi 30 . Haftayla uyumlu dedi 1 hafta sonra yine kontrole gel dedi 34 haftalıkken gittim 100 gram almış dedi detaylı ultrasyonda başka bir doktor ise kılosu 2100 2 hafta gerileme var dedi dün de farklı özel bir kliniğe gittim yarın 35. Haftaya giriyorum kilosunun 2500 olduğunu gayet iyi durumda sadece 1 hafta g gerileme gözüküyor bebek de iyi besleniyor dedi bu kadar fark olur mu doktorlar arası 5 günde bebek nasıl 400 gram almış gerilik olduğu halde ona şaşırdım hangisi doğru anlayamadım