Aysedgrlikrkmz biz batman dayız medicale gdiyoruz muayenelerde ve tahliller de askeri indirim kullanıyoruz fakat doğumda geöerli değilmiş. Doğumda sadece oyak üyeliği olan memurlar %20 yrarlanabliyormuşş.
Normal ve sezeryan ilk doğumada 1500+oda prası dediler ne kadar %20lik bi infirim olsada oda parasıyla 1600 ü geçer diye düşğnüyorum. Birde yaşam hastanesini denicez ama orda oyak indirimş sadece askeri indirşm diye geçiyor.