beyazz Herkese merhaba 12 13 haftada kesin % 100 % 98 😊cikinti pipi gösterip erkek diyip sonradan cinsiyeti degisenler oldu mu 🤗lutfen yazin. 🙏🙏
SecilHakan beyazz selam tatlım 🙋♀️ 3 ay boyunca %80 %90 erkek dediler ve herkes öyle bildi şimdi netleşti kızımız olacak 😊💜
Sevcanbulut1 beyazz bende burda bekleyim bana da 13 haftamda kordon geçiyor bacak arasından %90 kız dedi bir dakine netleştiririz dedi ama bakalım
tazecikanneee beyazz 12-13ü geçtim bize 16da kendi doktorumuz kesim erkek bak pipisi dedi 😂 ama detaylıda başka bir doktor üstelik radyolog kız olduğunu söyledi sonra kontrole gittiğimizde doktorumuz yanılma olabiliyor bakalım dedi ve kızmılşş😍😍
beyazz SecilHakan merhaba peki yanlis anlamassaniz ozelmiydi gittiğin yer degistigini söylüyorlar ya tecrübe hastane falan ☺️☺️teşekkürler bu arada yanit için
SecilHakan beyazz Evet kuzum izmirde oturuyorum özele gidiyorum 😊 doktorlar gayet güzel ve radyolog ama demekki yanılma olabiliyor 🤔