Hatırlayanınız vardır belki 8 ocaktan beri lekelenme yaşıyorum bugün sabah 7.30 gibi kötü bi kanamayla kalktım hemen acile koştuk ve bişey yapamayacaklarını söylediler eve gönderdiler progestan içip kaderime teslim oldum dua edin lütfen bebeğime bişey olmamış olsun 14.50 de doktor randevum var ama bayaa bel ve kasık ağrım var sanırım kaybettim