Nesli664066 Sabah doktora gittim kalp atısı yok daha dedi haftaya çarşamba gel dedi lekelenmen durdu şükür lakin kalp atımını göremedi içime bişeyler oturdu resmen basına gelen var mı
bcmbzz Nesli664066 bende ilk doktor kontrolüme 6+5 iken gittim kese gözüktü sadece bebek de gözükmedi 7+5de gittiğimde kalp atışı duyduk cnm
Nesli664066 bcmbzz inşallah benim de öyle olur şu lekelenme felan derken iyice pskolojim bozuldu o geçti şimdi kalp atısı yok deyince çok kötü oldum
nurcan97 6+2 kese gördüm 7+2 kalp atışı içini rahat tut benim regl gibi kanamam oluyor bebek iyi diyorlar allahım kucağımıza almayı nasip etsin😍
Nesli664066 nurcan97 ben keseyi 5 haftalıkken gördüm çok küçüktü 2mm di şimdi 19 mm olmuş doktor iyi dedi ama kalp atışı ile ilgili içimi rahatlatmadı 12 gün daha beklicem
Liya3444 Nesli664066 benimde bugun 6+5 dun gittim kalp atisini duyamadik keseyi gormustum 16 mm olmus 10 gub sonra gel sorun yok dedi
Nesli664066 Liya3444 benim de 19 mm olmuş ama kalp atısını göremedim dedi inşallah duyarız çok stresli
nurcan97 Buseenuur sürekli progestan fitil kullanıyorum en son 1 hafta kahvernegi akıntım gelmedi 1e düşürdük fitili ve ertesi gün baya kan işedim iğne ve fitil devam