kızlar merhaba bugün 12+6 hiç kusmamıştım şimdiye kadar. dün ikili test randevum vardı her şey normaldi folik asit bıraktım. demir ve vitamin başlattı ama daha başlamadım. gaviscon yazmasını istedim gece bir tatlı kaşığı içtim. şuan uyandım eşim işe gidecek bende tekrar uyumayı düşünürken birden bulantım arttı sürekli sabahları olurdu aslında sonra kendimi tutamadım kustum ama hiçbir gıda yok beyaz suyumsu geldi ilk sonra kana bulandı hafif. ilk defa kusuyorum gebelik boyunca. gaviscon zarar etmiş olabilir mi? napmalıyım başına gelen varmı şuan bulantım geçti. bu arada kusma ds uzun sürmedi miktarı da cok değildi