Merhaba dün gece izleme gittim ve bebeğin de benimde nabız seviyesi yüksek sınırda dedi hemşire 36+2 yim ara, ara bana sancı vuruyordu ztn ama dünden beri üzerimde halsizlik var agrı vuruyor arada bazen ayakta durmak zor geliyor uzanıyorum bacaklarıma ağrı vuruyor hemşireye doktora gitmeli miyim sıkıntılı bir durum varmı dedim cuma günü ztn randevun var şuanlık sınırda sıkıntı değil bekle dedi ama dün akşamdan beri bi mide bulantısı bi halsizlik var üstümde psikolojik mi bilmiyorum ama şimdiden doğum olmasını tabi ki istemiyorum erken geliyor bana hiç başınıza geldımı ne yapmalıyım