Kubrapektass Arkadaşlar kaşıntı yaşayanlar var mı? Doktorlar ilaç yok diyor ama o kadar kaşınıyorum ki çâresini bulamıyorum aynı durumda olan var mı?
Aydur_4242 Kubrapektass bende kasiniyordum en son cildiyeye gittim uyuz teşhisi koydu losyon falan kullanıyorum biraz olsun hafifledi kaşıntı