Sydaaslan Olabılıyo canım bende 11+5 ı’m sureklı olan bı agrım var hareket ettıkce vs normal dıye düşünüyorum hıc doktorada sormadım ama dayanamadıgın bı agrı ise bıanda oldu ise bı doktora görün