Brgmde ayrıyeten alttan bakınca riskli diyen doktor görmek değil mesele bende sağlık çalışanıyım neler duydum, detaylı ultrasonda kalbi yok denilip normal şekilde doğum yapanlar, bebeğin böbrekleri yok denilip 3 böbrekle doğan bebekler aynı şekilde kardeşlerine herşeyi tam normal denilip tek böbrekle doğan bebekler… Gerisini siz düşünün