Karaciğer enzim değerlerim yüksek seyrediyordu ama yaklaşık 5-6 gündür hiç kaşıntım olmamıştı bu gece kaşınmaktan bir hal oldum özellikle ellerim çok kaşındı artık duvara dayadım soğuk biraz olsun rahatlatsın diye. Daha da dün verdim kan tahlili ne durumda acaba diye değerlerim ama anlaşılan yine yüksek çıkacak. :( nasıl bir yol izlenecek endişe içerisindeyim gerçekten