Gzd80 ben de saklatmayı düşünüyorum henüz bilgi almadım.önce bağışlamayı düşünmüştüm sonra herkes seninki tüp bebek ilerde bişey olursa ikinci çocukta yapamazsın kendi bebeğine saklat dediler fikrimi değiştirdim allah affetsin bencilliğimi 😔 haftaya kontrolde soracağım.sonra da kordon bankasından fiyat alacağım.siz fiyat aldınız mı peki?