Kızlar 7 haftalık hamileyim, hamilelik başlamadan 2 ay önce diş hekimine gittim ve hamilelik düşündüğümü ve dişlerimi kontrol etmesini sorunlu diş varsa tedavi etmesini istedim muayene etti 1 tane diş sorunlu çıktı doktor çekti dişimi diğer dişlerin sağlıklı hamilelikte sorun olmaz dedi ama şimdi 7 haftalık hamileyim ve 2 gündür dişim çok ağrıyor 05:30 da ağrı ile uyandım ne yapabilirim,nasıl hafifler bu ağrı daha gebeliğin başında olacak iş değil o kadar da önlem almıştım, hamilelikte diş ağrısı yaşayanlar var mı? Neler yaptınız?