Kızlar 34 haftalık hamileyim doktorum sordu sezeryan mı düşünüyorsun normal mi diye normal dedim yani çevrem bu konuda çok ısrarcı aman normal doğur vs diyorlar beni de etkiliyor yani alttan da eğer ki dikiş vs atılıyorsa o kadar beklemenin ne anlamı var bana kalsa sezeryan ama vicdanım da el vermiyor çok korkuyorum çok kararsızım bebek doğum pozisyonunda acaba birşey bulup insanlara doktor öyle uygun gördü diyip sezeryan mı olsam hiç bilmiyorum acaba yapabilir miyim çok düşünmeye başladım