Semauzun Merhaba kızlar çatlaklarınızı engellemek için neler yaptınız neler kullandınız acaba? Ne zaman başladı?
Asilzedemom Semauzun benim ilk hamilelikte learrac kullandım ama geç verildi 24 haftalikta başlandı o zamana cataldi catlica kadar ama ben doğum dan sonra kremi sürdüm ve çatlak görünümü yoktu şimdi 5 yıl geçti hamielyim meğer gözükmüyormus Muş gobusum göğüsüm çatlaklar belli olmaya başladı ama Nivea çatlak yağı sürüm yapiyorim aklıma geldikçe çünkü elimde alerjik egzama var onun tetikliyor sürekli öyle öteki çok pahalı ama alicaz galiba
Emeltsb Semauzun şu an 36+5 deyim the body shopun shea yağını sürüyorum sadece kimyasal bişey kullanmak istemedim olacaksa zaten oluyor henüz bi çatlağım yok ilerde de olur mu bilemiyorum
Vlog1345 34.haftadayım hala çatlağım yok. Bence ne kullanırsanız kullanın genetik birşey bu. Ama doktorum bana çatlağın olmaması için organik Hindistan cevizi yağı kullan öyle kozmetik losyonlar kimyasallar sürme demişti. Sizde doğal şeyler sürebilirsiniz.
yrncgl Haftadan sonra birkaç çatlağım oldu, doğum yaptıktan sonra birkaç tane daha oldu. Bu saatten sonra çatlamam diyordum ama aniden birkaç tane çatlağım oldu her gün de nemlendirici sürüyordum, bence olacaksa her türlü oluyor malesef