Kızlar şeker yüklemesi yaptırdim açlık güzel çıktı birinci saat yüksek çıktı ikinci saat da gayet iyi çıktı doktor diyet dedi evde ölç dedi diyete uymuyorum ama ölçüyorum açlık tokluk ve açlık 81 en fazla 84 tokluk 94 en fazla 105 çıkıyor yani diyete uymadığim hâlde ben anlamadım neden şeker yüklemesinde birinci saat yüksek çıktı Ozman