gamzeoktay Nazliip yaptırmadı 2 seans gittim hamile oldugumu öğrenince bıraktım doğumdan sonra artık 😊
Ecemom_ Nazliip yapılması yasak. Son 3 seansın vardı dondurmak zorunda kaldım. Doğum sonrası ek seans da alıp devam edicem
Bus-ra590 Nazliip ben sadece yüzüme uyguluyorum ama hormonlar değiştiği için tüylenme oldu vücudumda o yüzden vücut bölgeme yapmıyorum benim ev tipi bu arada
Moomtoobee Gebelikte yapilmiyo zaten hormonlar alt üst olduğu için etki de etmez benim daha önce lazer yaptırdığım yerlerde gebelikte tekrar çıkmaya başladı malesef 😐