Almira_ benim vardı ilk doğumumda acıdan kıvrandım resmen sürekli çünkü bi kontrol edilme süreci oluyo ve gerçekten çok canım yanmıştı sonra artık ne kadar ıkınırsam ıkınayım bebek gelemedi kalbim duruyordu bebeğin de kalbi yavaşlayınca acil sezeryana alınmak zorunda kaldım Malesef umarım sen de öyle olmaz doktorun ilaç yazsın tedavi uygulasın doğuma kadar geçirmeye bak bol bol temizlen bol su iç anca öyle atlatırsın su gibi doğumun olsun inşallah 🤲🏻♥️