0935 Kızlarrr ne şikayetleriniz başladııııı benim yarın kontrolüm var adet sancısı gibi sancı yaşadım bugün sizce yarın sezeryan günü verir miiii
Alpszn 0935 bugün göğsümden sarı süt geldi 🥹 bide bugun asırı hareketli kasılmalarım arttı alttan fırlıycak sanki
aslaninannesi7 0935 37+5 deyiz be cuma günü kavuşuyoruz oğluşumla Allah’ın izniyle 🙏 heryerlerim ağrıyor uyku uyuyamaz oldum. Midem desen boğazıma kadar yangın yeri. Baskı yapıyor çok. Ama 2 gün daha aynı bedendeyiz sonra ayrılıcaz bu düşünce de bana değişik hissettiriyor 😌
couleurcerise Aşırı ağırlaştım yoruluyorum, 37+3 olduk biz de, 37+1’de sezaryen günü verdi doktorum zorunlu olarak bebeğim makat geliş, bu hafta sana da verir gününü ilk sezaryen mı?
Merve_bdk couleurcerise nezaman a tarih verdi acaba bende 37+ 2 yim cuma gunu gun alıcam ilk kızım 23 ünde dogdu o kadar yakın tarihte verirmi acaba
Merve_bdk couleurcerise ayy inşallah banada oyle verir ikisi aynı tarih olur sağlıkla gelsinler inşallah bu arada