Herseydenbiktim Pln34 20lik dişimi 20. Haftamda çektirdim, doktorum cektirebilirsin dedi kendisi de hamileyken ameliyat olmuş hatta korkmayın stres yapmayın o anesteziden daha fazla zarar verir, çok geçmiş olsun 🙏🏻
Pln34 Herseydenbiktim bugün gittim diş hekimine apse yapmış o yüzden ilaç başladı haftaya da çekim yapılacak inşallah 🙏
filiz8363 Merhaba benim de dişim öok fenaydı ağlamaktan öldüm ama ilk tiremestırda kimse yapmadı. Karanfil yağı ve diş meditasyonuyla sakşnleşiyordım biraz. İkinci dönemde yani 16. Haftadan sonra doktoruma kağıt yazdırdım kurşun yelekle röntgen çekilebilir ve hamileye uygun antibiyotik kullanabilir diye. Kurşun yelekle röntgen çekip dişimi geçen hafta kanal yaptılar antibiyotikte kullandım 1 hafta şükür geçti kurtuldum darısı size bir an önce. Devlette kurşun yelek yokmuş sadece üni hastanesinde ve özel kliniklerde varmış. Üni hastanelerinde de sıra çok başka bir özel kliniğe gidin siz
04052016mh Pln34 hayır yaşamadım çok şükür bebeğimi de doğurdum 39 haftanın içinde, 2 tane koruyucu kıyafet giydim üst üste öyle çekildi zaten 3 dk sürmedi