Zeynepcey Merhaba 21. Haftadayım aşı olma zamanım geldı tetenoz olacağım sizce olmalımıyım? Ve iki doz oluyormus sanırım iki dozda zorunlumu? Olanlar farklı bır durumla karşılaştımı acaba?
mervedmrcn Zeynepcey tetanoz doğum için yapılan bi aşı yani herhangi bi enfeksiyona karşı önceden alınan bi önlem, yaptırmanız sizin yararınıza olur. doz için bişey diyemem siz doktorunuza danışın kimisi sadece 1 doz yaptırıyor ben 2 dozunuda yaptırmıştım
Sukrangoler Zeynepcey benim doktorumda tetanoz aşısını önerdi 2 doz oldum. İlk dozum aile hekimliğinde son dozum ise hastane de doktorum tarafından yapıldı tetanoza boğmaca aşısınıda ekletti
Sebur Zeynepcey çok önemli bir aşı siz ve bebeğiniz için. O yüzden mutlaka olun ben 2 doz da olmuştum. Allah korusun enfeksiyon birsey olur dahada kötü olur
Sukrangoler Zeynepcey hayır ama benim doktorum tavsiye etti boğmaca bebeklerde görülüyormuş önden bağışıklık kazansın diye yaptırdı