Edizhr dmom26 tartışmalar yerinde 3 çizgi varya alt alta oraya gir irda cikiyo fotoğraf yükle ordan yap
ozlem_2727 dmom26 ana ekranda 3 çizgiye vasıp resim ekle deyin sonra ordan kopyala yapıştır yaparsınız
Ecemom_ dmom26 silik çizgi olduğu için net bir şey diyip heveslendirmek istemem. Regliniz geçtiyse ya da yakınsa kan testi verin en net sonuç orada çıkar
dmom26 snmsnbsh kaç kere denedim bilmiyorum kan test bugün daha doğrusu az önce teyzemin zoruyla yaptımmm çok heyecanlıyım ya yanılma payı yoktur dimii freely marka
Sbrn78 dmom26 canım adetlerin düzenlimi 20 gün gectiyse biraz daha koyuluk olurdu gibi geldi ama kan verin bence yarın direk testlerle uğraşmayın gecikmenizde var kan vermek icin ciddi bir sebeb
dmom26 Ecemom_ 20 gün geçti aşkım ksç kere denedim doktora gittim bilmiyorum az önce birden yaptım böyle çıktı 🥹🥹🥹