NeseEcrin Merhaba anneler benim tsh değerim 15 çıktı sağlık ocağı yüksek dedi bebeği bir zararı olur mu 20 haftalık gebeyim
Yalinn8 NeseEcrin cogumuzda var canim, bi hastanenede test yaptir bence sizi zaten endokronloji bolumune yonlendirirler, ilaci dogru ve duzenli kullanirsan dengeleniyor😉
yesilanne97 Bende bunu kafama çok takmıştım fakat ilacını düzenli kullandığında bir sorun teşkil etmiyor
yesilanne97 NeseEcrin aaa nasıl vermedi doktor, en kısa zamanda başlamalısın. Allah hepimize şifa versin