Gks_01 Merkezden merkeze değişiklik gösteriyor ücretler. Haziran gibi raporlu haliyle 80 gibi bişey tuttu. 2. Transfer için tekrar ödeme yapıcaz o da tahmini ortalama 30’dur diye hesap ettik. Haklısınız maalesef maddi, manevi, bedensel zor bir süreç. Sonu güzel olacak diye dayanıyor insan.
Rapor şartlarını karşılarsanız araştırın isterseniz. 3 yıllık evlilik 2 kere (gonal f tedavisi ile) aşılama şartını sağlamıştık biz. Aşılama ile de gebe kalanlar oluyor. Benim doktorum sebepsiz infertilitede aşılama önermiyorum diyor. Bende zaman kaybetmeseydim keşke diyorum ama tutanları da gördüm baya insan bilemiyor.
Henüz 1 yıl olmadıysa denemeye devam edin, enfeksiyon var mı diye güzel bir muayene olun. Rahim filmi çektirmediyseniz mutlaka çekim, o işlemden sonra bile gebelik elde eden çok var. Ya da sorun varsa tespit edilir. Umarım en yakın zamanda güzel sonuçlar alırsınız.