Bioderma çatlak önleyici yağ önerildi. Burada kullanan var mı? Ya da başka kullandığınız bir krem/yağ var mı? Ve kaçıncı ayda kullanmaya başladınız? 19 hafta - 4,5 ay oldu yaklaşık. Sanırım artık kilo almaya başlıyorum. Göbüşüm çok kaşınıyor. Çatlayacak galiba.
(Bu arada çoğu insan genetik yapıyla ilgili diyor. Hiçbir şey kullanmadan bir tane çatlağı olmayan da var, en iyi kremleri kullanıp çatlağı olan da… Off bilemiyorum)