Merhaba tecrübeli annelerim 15+5 deyim. Sol göğsümün sol tarafında derin bir ağrı var sabahtan beri ara ara şiddetleniyor. Endişelenmeli miyim? Sizlerde yaşadınız mı? Doktora gitmeli miyim? Bu arada göğüslerimde 2 beden kadar bi büyüme var. Yani meme kadın gibiyim 😵💫