Kızlar 28 gün oldu doğum yapalı hamileliğimde de ara ara oluyordu bu anksiyete ataklar ama numaralar sahada çoğaldı sürekli kendimi kontrol ediyorum niyetinde bişey varmı kötü bi hastalık mı allah korusun 6 yalında oğlum var onu aynı bir yeri morarıyor sürekli bakıyorum tuhaf tuhaf şeyler düşünüyorum nasıl baş edeceğimi bilemiyorum böyle olunca soğuk soğuk terliyorum kalbim çok hızlı atmaya başlıyor ellerim uyuşuyor sanki böyle olan var mı nasıl baş ediyorsunuz akıl verin lütfen😞