Sabirsizbiri Sat 16 normalde reglime 1 hafta kala hep göğüs hassasiyeti,bel ağrısı ile regl olacağımı anlardım.Reglime fazladan söyleyeyim 2 3 gün var desem hiçbir belirti dahi yok.Hamile olup belirti yaşamadan öğrenenler var mı merak ediyorum.
Ecemom_ Sabirsizbiri biz korunmayı bıraktık aradan 2 ay geçti kadın doğuma kontrole gittim bir sorun varsa bakılsın düşüncesiyle. Reglime 2 3 gün vardı. Hiçbir belirtim yoktu hatta diyet yapıyordum o aralar. Kontrolde rahim duvarının kalın olduğunu hamile olabileceğimi söyledi doktor. Kan verdim 84 beta ile hamile olduğumu öğrendim. Hiç belirtim yoktu yani
Sabirsizbiri Ecemom_ Bende normalde pcos var.Reglim en fazla 2 veya 3 gün gecikir fakat şuan bile bi ağrı hissetmem gerekirdi.Erken gebelik testi yaptım sonuç maalesef negatif.Yumurtlama üzerinden 13 14 geçti.Umarim sizin yaşadığınızı bende yaşarım 🙏